Friday, December 19, 2014

No More Travel!



Ha.haha.hahaha
Boleh caya ker?
Temporary ajer untuk sebulan lebih ni
nak focus kepada assignments yang nak kena hantar
13 January..6k words each! matik laaa
Yang lega bila lecturer dah approve tajuk dan
dah bagi feedback untuk draf saya
so maknanya tak perlu saya mengagau cari tajuk baru
dan
kena cari articles/journals baru just cari tajuk2 yang sama
I know benda2 gini buat headache, tapi saya ada catalyst tau
sebagai motivation


1. Talk by Jillian Michaels, gotta meet her in person



2. Vacation to Czech Republic

Then family saya nak datang awal spring, seronoknya!!
Adriel pun datang sekali!!!
Pastu Kak Haz pulak datang, tunggu dia buat itenarary mana nak pigi :)

So sekarang ni kena bertabah, kuarantinkan diri 
Keluar2 pun kena limitkan since duit pun dah menyusut kikiki
No shopping, focus yg penting dulu ----> STUDY

Mohon doakan saya, masa saya nak datang dulu ramaiiii
doakan saya, kelebihan menjadi seorang guru
anak2 murid doa, parents diorang doa
kawan2 sekerja doa, kawan2 saya doa, kawan2 fb doa
keluarga doa...alhamdulillah
Saya mohon doa itu berpanjangan
terima kasih
sayang semua!


No comments:

Post a Comment