Sunday, October 2, 2011

Sleeping pattern

Serius aku x paham dengan sleeping pattern
aku skang
Kerja aku dah macam buruh kasar balik tu
letih giler
tapi aku gagahkan diri, celikkan mata agar tak
tido siang esp petang la
sebab nt mewarisi kegilaan ngan muka
cepat tua

kdg2 aku tido pukul 8.40mlm, 11 atau 11 lebey
tapi wajib terjaga pukul 5.45-6.15
bangun tu rasa berat je badan
sejak 3 minggu kebelakangan ni
aku selalu tido2 chicken shit
terjaga tgh2 malam atau pagi buta...
x nyenyak tido
sebab laki kena masuk site dr kul 8mlm
sampai umah kul 6 pagi
time2 tu la beliau kejut bangunn hoii
bangunnnn
x romantik langsung bukannya nak wat camnih


semangat skit nak bangun dan gi keje T_T
argh pape pun badan aku sgt penat dan
waktu tido aku tak tetapp
ini mendatangkan STRESS!!



















No comments:

Post a Comment